Mendoza i Bárbara no continuaran al club

Núria Mendoza i Bárbara Latorre, jugadores del Femení A del RCD Espanyol, han anunciat que no continuaran a l’entitat perica

En el cas de la migcampista catalana, que va arribar al primer equip procedent de les categories inferiors, ha volgut acomiadar-se de l’afició amb la carta que reproduïm a continuació. El RCD Espanyol agraeix a ambdues jugadores el seu compromís amb l’entitat mentre han format part de la disciplica del Femení blan-i-blau.

Carta oberta de Núria Mendoza:

Família perica, moltes gràcies per tant durant els vuit anys que he estat defensant la samarreta d’aquest gran club. Amb molta pena, però amb ganes de nous reptes, a partir de la propera temporada que he decidit posar un nou rumb a la meva vida i abandonar l’Espanyol. Encara que espero que això no sigui un adéu, sinó un fins després.

Aquí m’he format com a futbolista i com a persona, però ara el cos em demana un canvi d’aires. Vull tornar a gaudir del futbol i retrobar-me com a futbolista. Però no volia anar-me’n sense donar les gràcies pels moments que he viscut a companyes, que han estat moltes durant aquests intensos vuit anys, entrenadors que he tingut, delegats, fisioterapeutes, metges, responsables del femení i del club, i, sobretot, a l’afició que tant ens dóna suport i creu en nosaltres. De veritat, no tinc prou paraules d’agraïment. Sempre m’he sentit molt estimada i espero haver-vos correspost al camp. Us asseguro que sempre he donat el millor de mi mateixa per a un club en què he entès a la perfecció la màxima de ‘La Força d’un Sentiment’.

Em sento molt orgullosa d’haver defensat aquest escut des que vaig començar a l’Infantil amb 11 anys. Aquí he complert el meu somni i he arribat al primer equip. Un llarg camí que he compartit amb grans persones i això és la cosa principal que m’emporto. Que sapigueu que sempre us tindré al meu cor i que li desitjo la major de les sorts a l’equip, que estic segura que remuntarà el vol. Aquesta secció es mereix molt, ja que ha donat moltes alegries. Un cop més, gràcies per tant i fins aviat.

Núria Mendoza

3

2

Deixa un comentari

