EL JUVENIL ES CONVERTEIX EN EL PRIMER EQUIP CAPAÇ DE DERROTAR AL SANT GABRIEL EN AQUESTA PRIMERA VOLTA. RCD ESPANYOL, 2 – SANT GABRIEL, 1.

JUVENIL

Venia a casa el segon millor equip de la lliga, a dos punts del Barça, només havia cedit un empat en les 13 jornades que portàvem disputades. Des del minut 1 el Sant Gabriel va demostrar perquè és l’únic equip capaç de competir-li la lliga al Barcelona. Un equip format per jugadores joves d’un talent exquisit que juguen a futbol com pocs equips femenins ho poden fer.
Al poc de començar el partit, les visitants, s’avançaven al marcador mitjançant una bona triangulació pel centre que acabava als peus de l’extrem esquerra i feia creuar la pilota al segon pal fent pujar el 0-1 al marcador.
L’equip cada cop s’anava trobant més còmode al camp, i mica en mica anava trenant jugades tant per banda com pel mig, que mitjançant xuts tímids des de fora de l’àrea s’anava creient que podien marcar. El partit va canviar totalment quan la jugadora Nº7 del Sant Gabriel, Lupe, era substituïda per una contusió a la cama. A partir d’aquí, l’equip va passar a controlar el partit i a disposar de les millors ocasions.
Així, al minut 36 de la primera meitat, desprès de lluitar una pilota dividida amb la portera, l’Ari feia l’empat a 1 al marcador.
La segona meitat va començar tal i com va acabar la primera, domini del Espanyol amb tímides ocasions. Tot i que va durar fins que va tornar a entrar la dorsal Nº7, una de les tres millors jugadores de la lliga, que marca les diferencies i es capaç de canviar la dinàmica del partit ella sola. A partir d’aquest moment, sense voler-ho, ens van tancar al nostre camp i amb contades ocasions podíem sortir a la contra. Fins que al minut 65, una falta lateral picada per l’Ana i rematada per la Marina amb el peu, feia pujar el 2-1 definitiu.
Destacar, una vegada més, el gran sacrifici col•lectiu del equip davant del segon equip més fort de la categoria. Lluita i entrega són un dels trets característics d’aquest Juvenil. Tot i que no considero que fóssim mereixedors de la victòria, per ocasions, aquesta vegada el futbol ens ha tornat el que ens va treure en els partits de l’Europa, Parroquial i Torelló.
Felicitar als dos equips pel magnífic espectacle que ens van mostrar. Partits com aquest són els que fa que la gent s’enganxi al esport femení.

Han jugat: Aran; Candela, Chari, Marina, Júlia; Marta M, Ana, Pauli; Ari, Cristina, Marta B.
També: Alba, Anabel, Georgina i Abi.
Lesionades: Nari, Paula, Núria
No convocades: Laia i Berta
Golejadores: Ariadna Font (minut 36) i Marina Gonzalez (minut 67)

4 thoughts on “EL JUVENIL ES CONVERTEIX EN EL PRIMER EQUIP CAPAÇ DE DERROTAR AL SANT GABRIEL EN AQUESTA PRIMERA VOLTA. RCD ESPANYOL, 2 – SANT GABRIEL, 1.

  1. LA POLIVALENCIA EN EL MUNDO DEL FUTBOL MODERNO,SERA LO QUE MARQUE EL FUTURO DEL FUTBOL FEMENINO
    APARTIR DE AHORA AQUEL EQUIPO QUE TENGA MAS DE LA MITAD DE LA JUGADORAS QUE SEPAN JUGAR EN DISTINTAS POSICIONES SIN QUE BAJE EL RENDIMIENTO DEL EQUIPO SERA UN GRUPO CAMPEON. EL SANT GABRIEL ES UN EQUIPO QUE PRACTICAMENTE JUEGA DE MEMORIA PORQUE SIEMPRE JUEGAN LAS MISMAS Y EN LAS MISMAS POSICIONES SINO NO SE HUBIERAN QUEDADO CUATRO JUGADORAS SIN JUGAR UN SOLO MINUTO. QUE SE TE LESIONE UNA JUGADORA EN LA PRIMERA PARTE. Y EN LA SEGUNDA PARTE LA SAQUES A LA DESESPERADA PARA INTENTAR EMPATAR EL PARTIDO MANDANDOLE BALONES LARGOS ES QUE NO CONFIAS MUCHO EN TU EQUIPO. POR ESO ESTE JUVENIL DEL ESPANYOL ES MAS EQUIPO QUE EL FANTASTICO SANT GABRIEL PORQUE TIENE MUCHAS MAS JUGADORAS POLIVALENTES QUE EL SANT GABRIEL. NO DUDO QUE LA NUMERO 7 DEL SANT GABRIEL ES UNA BUENA JUGADORA, PERO ME GUSTARIA VERLA DE LATERAL O DE CENTRAL . EL BARCELONA Y EL SANT GABRIEL TIENEN BUENAS JUGADORAS PARA ESTA TEMPORADA . EL ESPANYOL ESTA CONSTRUYENDO BUENAS JUGADORAS PARA MUCHAS TEMPORADAS . EL FUTURO ES NUESTRO FORZA ESPANYOL.

  2. Estimado Sr. Chiquero Vazquez, es muy positivo que intente animar a su equipo, es válido y constructivo, pero para que esto ocurra no hace falta que desmerezca a otros equipos, La plantilla del Sant Gabriel la componen 17 jugadoras una de ellas comienza a entrenar luego de una lesión importante, aún no ha jugado esta temporada. Todas las jugadoras del Sant Gabriel han jugado siempre, excepto en este partido en la que no han participado 2 no 4.. Con respecto a la polifuncionalidad de las jugadoras del Santgra le diré, por ejemplo, que la jugadora nro.7 Lupe, ha jugado en dos posiciones en el mismo partido, hasta su lesión como enganche, y en la segunda parte cuando reingresó como extremo. Rosa que entra en la primera parte por la lesión de Lupe, es habitualmente central jugando a partir de ese instante con interior. Lidia que juega en la primera parte como centrodelantera es mediocampista y ha jugado en reiteradas oportunidades como extremo. Andrea Perera una gran central ha jugado en la segunda mitad como interior. Laura Chamizo extremo por izquierda ha jugado varias oportunidades como pivot central y para rematarla Malena extremo por derecha puede cumplir el roll (lo ha hecho la temporada pasada) como portera. Con respecto al envío de balones largos…me parece un poco atrevido por la infinidad de oportunidades de gol que ha generado el Sant Gabriel triangulando. En fin , no es la intención polemizar, cada uno defiende lo suyo, El Santgra tiene un gran equipo, un gran cuerpo técnico y forma parte de una estructura ejemplo para el fútbol femenino base. El Espanyol por supuesto tiene también un gran equipo y es gratificante ver la progresión que están teniendo esta temporada, pero lo más importante y que todos debemos aplaudir es el crecimiento cuanti y cualitativo del fútbol femenino, es que da gusto verlas crecer..y jugar, reciba ud. un fuerte abrazo.

    • Señor gustavo alejandro a la vuelta en el campo del sangra nos tomaremos una cerveza juntos o lo que usted quiera y veremos el gran partido que haran los dos equipos disfrutaremos selo aseguro.
      ,

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s