JOC; DE QUI PARLEM? RESPOSTA CORRECTE; ARIADNA CIÉRCOLES

ARIADNA CIÉRCOLESRESPOSTA CORRECTE;

Ho ha encertat na Eule.

El personatge misteriòs es n’ ARIADNA CIÉRCOLES entrenadora de l’infantil-Cadet del RCDE.

ENTREVISTA A ARIADNA CIÉRCOLES;

Que et va fer començar a jugar a futbol? Com va ser? 

– A jugar a futbol vaig començar els 5 anys al pati de l’escola amb els amics de classe, al 18 unes quantes amigues ens vam apuntar a una lliga d’aquestes que es juguen entre setmana en un mateix recinte per passar-ho be, i els 19 anys va ser el primer cop que em vaig apuntar a un equip federat.

Els teus pares que hi deien?

Els meus pares els i sembla perfecte que jugues a fútbol si era el que m’agradava. Hem veuen disfrutar amb un esport que m’agrada, i això és el mes important.

Com vas decidir dedicar´te a entrenar? 

La veritat es que tot va ser casualitat, quant estava jugant al U.E Sant Andreu ens van donar l’opció de fer el curs d’entrenador en el mateix camp just avans d’entrenar i em vaig apuntar, però en cap intensió de portar un equi. Al cap d’un any C.F Palautordera em va oferir portar un alevi-infantil i gràcies això vaig poder començar a entrenar.

On vas començar a entrenar?

Com he dit anterirorment el CF Palautordera un alevi infantil de segona catalana.

Quins han sigut els teus equips jugats i entrenats?

Com a jugadora vaig està 3 anys a U.E Sant Andreu desprès vaig jugar 2 anys al C.F Palautordera quant es va desfer l’equip, vaig anar a jugar 2 anys al Santfeliuenc i aquesta temporada estic a l’Associó esportiva Sant Vicenç.

Com entrenadora he portat un alevi infantil al C.F Palautordera, una juvenil cadet al At. Sant Just i ara el cadet infantil del Espanyol.

Com va ser que vinguessis al RCDE?

Va sortir l’oportunitat ja que es va crear un equip nou al RCDE el cadet infantil i la veritat quant m’ho van dir no vaig poder dir que no.

Quins han sigut els teus millors moments al club? I els pitjors?

La veritat es que encara que soni molt malament tots els moments al RCDE per sort han sigut bons, no recordo cap dolent o pitjor, putser el que pitjor ho he passat a sigut a la final de copa catalunya el primer any que vaig arribar tot i que sembli contradictori també va ser el millor perquè finalment es va guanyar i vam saber sortir d’aquell partit tant complicat que es va decidir als penals.

PISTA 3 HI HA TRES CLUBS QUE TENEN MOLTA REL.LACIÓ AMB EL PERSONATGE;

Els clubs son CF Palautrodera, El Santfeliuenc FC i el RCD Espanyol

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Es tracte d’endevinar un personatge

Us anirem donant pistes

Al guanyador/ra rebrà un petit obsequi.

PISTA  2 ES AL NOSTRE CLUB DES DE L’ANY 2011

PISTA 1; AQUESTES SON LES SEVES BOTES DE FUTBOL

bOTES

Podeu escriure les res respostes a “Deixa un comentari”.

Deixa un comentari

