JOC: DE QUI PARLEM? SI, CORRECTE !!, ES NA LAIA GUERRERO TABENI

DSC05687

RESPOSTA CORRECTE; ES NA LAIA GUERRERO TABENI

GUANYADOR; Juan Gonzalez ha encertat la resposta. Li donarem un senzill obsequi com a premi.

QUI ES? Na Laia es jugadora del FEM “C” catagoría preferent catalana del RCD Espanyol.

Va nèixer l’abril del 1996. Va començar amb 8 anys al RCD Espanyol a l’escola i a anat pujant als equips superiors amb molta constància i dedicació. es la jugadora més veterana del futbol base del RCDE i es un exemple por totes les jugadores, com a futbolista i com a persona.

Aquest es un homenatge del futbol base a una jugadora exemplar; felicitats Laia!.

ENTREVISTA: Li hem fet una entrevista i aquestes son les seves respostes;

Que et va fer començar a jugar a futbol? Com va ser? 

– Vaig començar a jugar a futbol al pati de l’escola amb els meus amics, i encara que jo feia uns altres esports m’agradava molt. Penso que el que em va fer decidir jugar a futbol va ser quan un dia que vaig anar a veure jugar a futbol al meu cosí, i el seu entrenador hem va dir si volia jugar. Jo encantada li vaig dir que si, i em va agradar tant l’ambient i m’ho vaig passar tan bé, que quan el meu cosí va canviar de club i es va anar a apuntar a l’escola de l’espanyol jo vaig decidir que també volia jugar.

Els teus pares que hi deien?

– Els meus pares sempre m’han recolzat en tot el que he fet, però encara així quan vaig decidir que volia jugar a l’escola de l’espanyol  van quedar una mica sorpresos perquè no es pensaven que m’agradés tant el futbol com per jugar en un club.

Com vas decidir venir a l’espanyol?

– Vaig decidir venir a l’Espanyol perquè, a part de que volia jugar a futbol i m’agradava l’Espanyol, si m’apuntava  podria jugar a amb el meu cosí.

On vas començar a entrenar, a la Turbula o a la zona?

– Els tres primers anys que vaig estar a l’escola entrenàvem a la zona esportiva, i quan vaig començar amb el femení entrenàvem a l’escola Turbula.

Quins han sigut els teus entrenadors?

– He tingut molts perquè he passat molts anys a l’espanyol però alguns han sigut en Jose Reina, la Marta Cubí, en Fran i la Juliana, en Joaquin i l’Albert, i en Xavi.

Quins han sigut els teus millors moments al club? I els pitjors?

– De bons moment hi han hagut molts, però destacaria quan vam guanyar la lliga al 2008-2009 i quan vam arribar a la final de la Donosti Cup i vaig poder jugar al camp de l’Anoeta.

El pitjor moment que he passat ha sigut quan vam perdre aquella final a l’Anoeta, perquè ens havíem esforçat molt per arribar-hi, i teníem moltes ganes de guanyar el torneig.

ALGUNS DELS ENTRENADORS QUE HA TINGUT DIUEN AIXO:

Es una jugadora regular en la seva feina, cumplidora, treballadora. Intensa en tasques defensives i solidaria a les ajudes a les seves companyes. Contundent i dificil de superar tan en el joc ras com en joc aeri

Descriurela si, Es tecnicament molt bona, i molt lluitadora, sempre dona el maxim per l’equip

Jugadora molt treballadora, humil i molt valenta.Tecnicament bona i molt generosa. Es una companya exemplar.
TAMBÉ HEM PREGUNTAT ALGUNES DE LES SEVES COMPANYES I DIUEN:

Es una jugadora moolt lluitadora, que es deixa sempre la pell al camp per l’equip i mai crea ni mals rotllos ni conflictes.

MOMENTS IMPORTANTS DE NA LAIA:

IMGP2981

IMGP3296

548456_330828047004706_1841169441_n

3 thoughts on “JOC: DE QUI PARLEM? SI, CORRECTE !!, ES NA LAIA GUERRERO TABENI

Deixa un comentari

